פינוי פסולת בניין

נגב אקולוגיה מספקת כבר שנים רבות שירותי פינוי פסולת בניין לכל חלקי הארץ. הפינוי מתבצע לאתרים מורשים המפוקחים על ידי המשרד לאיכות הסביבה, בסביבת עבודה מקצועית ואיכותית, שרואה במיחזור, מיון, פינוי איכותי לאתרים מורשים ושמירה על הטבע כערכים עליונים שעליהם לא ניתן לוותר.

קנסות גבוהים במקרה של פינוי פסולת לא חוקי

החוק מתיר למשרד לאיכות הסביבה הטלה של קנסות כבדים ביותר לאלה שמפנים את הפסולת שלהם לאתרים לא מורשים.פינוי פסולת בניין לאתרים שאינם מפוקחים על ידי המשרד לאיכות הסביבה הוא עבירה חמורה מבחינת המדינה, כאשר המבצעים אותה צפויים לעמוד לדין ולשאת בתוצאות, בין אם כלכליות ובין אם עונשי מאסר בפועל למקרים קיצוניים. אנו מבינים שאין סיבה וצורך להסתבך עם החוק, לסכן אתכם ואת עצמנו וכמובן לפגוע בסביבה. אנו מבצעים פינוי איכותי, חוקי והולם לאתרי פסולת מורשים ומפוקחים על ידי המשרד לאיכות הסביבה, אתרים מוכרים שעמם אנו עובדים כבר שנים.

לוגיסטיקה במיטבה – התאמת המשאית המתאימה לאופי פסולת הבניין

פינוי פסולת בניין היא עניין לוגיסטי מורכב. לעתים הפסולת מצטברת בקומות גג ללא מעלית, לעתים יהיה מדובר במכולות, לעתים הפסולת מגיעה כשהיא ממוינת ולעתים תהיה היא מורכבת מערבוב של חומרים רבים. כאשר אתם מפנים את פסולת הבניין שלכם עם חברת נגב אקולוגיה, אתם יכולים להיות בטוחים שאנו ערוכים לכל מבצע ופינוי בצורה ההולמת ביותר. לרשותנו עומד צי משאיות מסוגים שונים, המתאימים לפינוי מגוון סוגים של פסולת, כל פסולת והמשאית שלה. מומחי הפינוי שלנו מתכננים את הפינוי בצורה הטובה ביותר, שתחסוך לכם כסף ושתגביר את איכות הפינוי.

פינוי פסולת בניין – שירות מצוין שמגיע בדיוק בזמן

שיפוץ בניין, חידוש בית, הריסה או בנייה – כל אלו הם פרויקטים מתוזמנים, פרויקטים שבהם התזמון הוא עניין קריטי. אנו מבינים שפינוי שמגיע בזמן הוא פינוי מצוין, ומבטיחים לא להתעכב ולא לדחות את מה שאינו סובל דיחוי. השירות שלנו מצוין לכל הדעות, אנו מדייקים, אדיבים, אמינים ומקצועיים, וכמובן – הוגנים במחיר שאנו גובים. צרו איתנו קשר כבר עכשיו ותנו לנציגי השירות שלנו להסביר לכם על הדרך הטובה ביותר לביצוע פינוי פסולת בניין. 

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }