אתר פינוי ומיחזור פסולת בניין בראשון לציון

פינוי פסולת בניין

כמות הפסולת המצטברת בישראל בכל שנה היא עצומה. היא מגיעה ממקורות שונים, כגון אנשים פרטיים, מפעלי תעשייה ועסקים מכל מיני תחומים. גם באתרי בנייה מצטברת כמות רבה מאוד של פסולת, המצריכה התייחסות מיוחדת. פינוי פסולת בניין הוא שירות ייחודי, המוצע כיום על ידי חברות המתמחות בכך. פינוי הפסולת עוזר לשמור על הסביבה ומונע הצטברות של פסולת רבה מאוד בכל שטח נתון. הפינוי נעשה באמצעים מיוחדים, העוזרים בפינוי יעיל, מהיר ומקצועי ביותר והוא מצריך דיוק רב כמו גם הכרות וניסיון עם התחום.

מהי פסולת הבניין וכיצד מפנים אותה?

פסולת בניין היא אותה פסולת הנוצרת תוך כדי בנייה או הריסה באתרי הבנייה והיא מהווה חלק בלתי נפרד מעבודת הבנייה. בתוך הפסולת עצמה אפשר למצוא סוגים שונים של חומרים, כמו פלדה, מתכות, פלסטיק, בטון, שיש, קרמיקה ועוד. הפסולת יכולה להצטבר באתרי בנייה כחלק משיפוצים פרטיים, הנעשים בהיקף קטן, או שהיא יכולה להיווצר במסגרת עבודות בנייה נרחבות יותר, בין אם בזמן הקמת בניינים חדשים, או בין אם בזמן הכנת תשתיות ביוב, מים או חשמל. במקרים כאלה, יש צורך בפינויה, בהובלתה לאתרים מיוחדים ובמחזורה.

פינוי הפסולת מוצע לרוב לרשויות המקומיות, השוכרות את שירותיהן של החברות המתמחות בכך. הפינוי כולל שימוש בכלים מכניים ובעזרתו של צוות מקצועי ומיומן. על הציוד שבו נעזרות החברות במהלך הפינוי לעמוד בתקנים מחמירים ועליהן לפעול בהתאם לכל התקנות הנדרשות. חלק מתוצרי הפסולת המפונים יכול לעבור הליך של מחזור ולשמש לצרכים נוספים. למשל, ניתן לגרוס את הבטון שהצטבר באתרי הבנייה לשימוש חוזר עבור תשתיות הכבישים ותשתיות הרחובות. באופן הזה מנצלים את חומר הגלם הקיים, שפונה מהאתר, וממצים את תכונותיו לטובת בנייה חדשה.

חשוב לדעת על פינוי פסולת בניין 

פינוי פסולת בניין נחוץ על מנת לשמור על סביבה נקייה ונאותה. הפינוי נעשה אך ורק על ידי חברות המורשות לבצע זאת והוא הכרחי במצבים רבים. באתרי הבנייה מחויבים לפנות את הפסולת ולהימנע מצבירתה ורשויות מקומיות נדרשות לפנותה באופן תדיר כדי לשמור על איכות חיי התושבים. פינוי פסולת הוא חלק ממודעות הולכת וגוברת לשמירה על איכות הסביבה, לשמירה על כדור הארץ.

פינוי פסולת בניין בראשון לציון

חברת נגב אקולוגיה מתפעלת אתר למיחזור פסולת בניין בראשון לציון האתר קולט פסולת בניין, פסולת יבשה וממחזר את התוצרים היבשים ברי-מיחזור. קבלנים ותושבים פרטים שמשפצים או בונים מוזמנים ליצור קשר להצבת מכולות ופינויים לאתר, תוך קבלת כל האישורים הנדרשים.

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }