פינוי פסולת

פינוי פסולת – נגב אקולוגיה לשירותכם

מעוניין בפינוי פסולת? מחפש שירות חוקי, אמין, מהימן ובטיחותי? אתה לא לבד. יותר ויותר עסקים מעדיפים כיום לפנות פסולת באופן אחראי למקומות המיועדים לכך ולהימנע מקנסות. פינוי פסולת מלבד שמירה על הסביבה, יש גם חוקים ברורים בנושא ועליכם לעמוד בתקנות ולפנות את הפסולת שלכם לאזור ייעודי.

פינוי פסולת ואיסוף פסולת – רק לאתרי פסולת מאושרים!

בתעשייה, בחקלאות, בבניין וכו’ מצטברת לרוב פסולת רבה, אותה ניתן לפנות אך ורק למקומות ייעודיים לכך. לרוב מדובר על פסולת בניין, פגרי עופות, גזם, ניילון חממות,אדמות רעילות. אתרי פסולת מאושרים מסוגלים להתמודד עם פסולת על סוגיה השונים, לנטרל ולמחזר אותה כהלכה. קבלנים פרטיים רבים אמנם מציעים שירותי פינוי פסולת, אך טוב יותר ובטיחותי יותר ליהנות משירותיה של חברה בעלת אתרי פסולת חוקיים המפוקחים על ידי המשרד להגנת הסביבה ולהימנע מהפתעות.

טיפול בפסולת עם אחריות סביבתית

“נגב אקולוגיה” היא חברה בעלת מספר אתרים לטיפול בפסולת וכן מספקת שירותי פינוי פסולת חקלאית ותעשייתית. אנו מעוניינים לצמצם את הטמנת הפסולת ככל האפשר. אנחנו אוהבים את הטבע ושומרים עליו ומעוניינים שתצטרפו גם אתם למהפכה הירוקה שלנו, זה טוב לסביבה וטוב לכם.

אתרי קצה לטיפול בפסולת

באתר “רימון” אנחנו מטפלים בפסולת אורגנית ומייצרים קומפוסט אורגני. במפעל המחזור שלנו, ‘תעשיות מיחזור’ אנחנו מטפלים, ממיינים וממחזרים פסולת יבשה ממקור תעשייתי. באתר “חרוב” אנחנו מפרידים שמנים ושומנים משפכים. כמו כן, אנחנו ממחזרים גזם ופסולת בניין.

צי משאיות בפריסה ארצית לפינוי פסולת

מגוון המשאיות וסוגי המרכבים מאפשרים לנו להוביל סוגים שונים של חומרים בכמויות ובתצורות שונות כגון עפר, גזם, פסולת בניין ופגרים לכל הצרכים התעשייתיים והחקלאיים.

פיקוח והקפדה על בטיחות 

צי המשאיות שלנו מפוקח על ידי קצין בטיחות ונהגי החברה עוברים הכשרות והשתלמויות בהתאם לסוג המשאית שעליה הם נוהגים ולפי סוג הציוד והמטען שאותו הם מובילים.

שירותי טיפול בפסולת, אמינות ומחיר

הפסולת המצטברת באתר העבודה, מפעל או אתר בנייה משבשת את העבודה וחושפת אותה לקנסות. כשאתה מזמין פינוי אתה מעוניין שהוא יגיע בזמן, עם משאית פינוי מתאימה ותקינה וצוות נאמן היודע לבצע את עבודתו. “נגב אקולוגיה” מספקת לך שירות מכל הלב ובזמן. לפינוי וטיפול בפסולת באופן אחראי צור קשר עכשיו בטלפון 2547*​ והפינוי בדרך אליך. השאר פרטים באתר ונחזור אליך עם מחיר נוח לפינוי פסולת בכל רחבי הארץ.

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }