פסולת בניין

נגב אקולוגיה מתמחה בשמירה על הסביבה ובטיפול הולם בפסולת תעשייתית ופינוי ומיחזור של פסולת בניין. מדובר בחברה מקצועית ומהימנה המספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ, תוך שמירה על מודעות סביבתית וירוקה ברמה גבוהה ביותר. החברה עובדת עם אתרי קצה למיחזור, מיון ופינוי של פסולת מסוגים שונים ומספקת את השירות האדיב והאמין ביותר שרק תוכלו למצוא.

שירות פינוי פסולת בניין לכל חלקי הארץ

נמצאים בצפון הארץ וחוששים שלא נוכל להגיע אליכם? האתר שלכם ממוקם באמצע המדבר של הנגב הדרומי? אל דאגה, אנחנו מגיעים לכל פינה ולכל חלק במדינתנו הקטנה. אין מקום שהוא רחוק מדי, אין נקודה שהיא לא נגישה, ואין פסולת בניין שאין באמצעותנו לאסוף. נסו אותנו! צרו קשר כבר עכשיו ובדקו אם אתם נמצאים באזורי הכיסוי של השירות שלנו.

שירות מיחזור פסולת עם מודעות סביבתית

לא סתם קוראים לנו “נגב אקולוגיה”. מה שאנו עושים הוא לא רק טיפול בפסולת, הוא שמירה על הסביבה. אנו חברה אקולוגית ירוקה שמבינה שהאחריות על כדור הארץ שעליו אנו חיים היא שלנו, ואך ורק שלנו. במו ידינו אנו יכולים להרוס את כדור הארץ שלנו, ובמו ידינו גם להציל אותו. אחד האלמנטים החשובים ביותר של מודעות אקולוגית ושל הצלת כדור הארץ הוא טיפול בפסולת, במיוחד במיחזור פסולת תעשייתית ובפסולת בניין – וזוהי ההתמחות שלנו. שני סוגי פסולת אלו מגיעים בנפחים גדולים וטיפול לא נכון בהם עלול לגרום לאסון אקולוגי, להרס הצמחייה, להרעלת הקרקע, ואפילו להכחדה של מיני בעלי חיים.

אתרי קצה למיחזור ופינוי של פסולת בניין

מתוך המודעות העמוקה שלנו וההבנה המקיפה בנושא השמירה על הסביבה, הקמנו שלושה אתרי קצה לטיפול בפסולת מכל הסוגים, אתרים המאפשרים לנו לבצע פינוי פסולת בניין, מיחזור של פסולת תעשייתית ועבודה עם זבל אורגני. אתר המיחזור “תעשיות מיחזור”, מאפשר מיון וטיפול בפסולת תעשייתית יבשה, אתר רימון מעבד פסולת אורגנית במטרה לייצר קומפוסט אורגני איכותי לדישון אדמה, ובאתר חרוב מתבצעת הפרדה של פסולת שומנית ושל שמנים שונים. המודעות האקולוגית הגבוהה שלנו הביאה אותנו ליצירת תהליכי מיחזור מתקדמים לפסולת בניין, ואף לצמיגים, וכל זאת במטרה לצמצם ככל האפשר את הטמנת הפסולת המתבצעת בארץ ובעולם.

שירות אדיב בטיפול פסולת הבניין והמחיר הנדיב

מה הופך אותנו לחברה האקולוגית המובילה בארץ, אתם שואלים? מלבד המקצועיות והניסיון עתירי השנים, כנראה שזה השירות האדיב והמחיר הנדיב. אנו לא חוסכים מכם בכלום, אבל לא גובים יותר ממה שצריך. המחיר הנמוך לא אומר שתקבלו אצלנו יחס מלוכלך. על אף שאנו עוסקים בפינוי ומיחזור של פסולת בניין ופסולת מסוגים אחרים, השירות שלנו נקי, והשקיפות שלנו בוהקת.

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }