מיחזור קרטון

מודעות ירוקה היא כבר שם מותג בעידן המודרני שבו המודעות לעניינים סביבתיים היא בלב לבו של השיח החברתי. שאריות קרטון הן פסולת נפוצה במרכזים מסחריים, סופרמרקטים, חנויות מכולת ומרכזים שונים לממכר סחורות, ואת הקרטון שנמצא יש למחזר. נגב אקולוגיה מבצעת תהליכי מיחזור קרטון כבר שנים רבות ומספקת שירות אמין ואיכותי לכל דורש. אל תהססו לפנות אלינו, כי למחזר זה בטבע שלנו.

מיחזור קרטון – למחזר זה בטבע שלנו

אנו לא רק מבצעים איסוף ופינוי של פסולת מכל הסוגים, אנחנו גם ממחזרים. מגמת המיחזור הירוקה שתופסת תאוצה בארץ ובעולם היא מגמה חשובה המראה שאנו מבינים את אחריותנו כלפי כדור הארץ שעליו אנו חיים, ושבידינו הכוח להרוס אותו או לשקם אותו. מתוך הבנה זו הקמנו את מפעל “תעשיות מיחזור” שבו מתבצעים תהליכי מיון, מיחזור וטיפול בקרטון וחומרים יבשים אחרים המגיעים אלינו בנפחים גדולים ממקורות תעשייתיים.

פיקוח של משרד איכות הסביבה

גם את הפסולת הנותרת מתהליכי מיחזור קרטון יש לפנות. אנו לא נפטרים מהשאריות במקומות אקראיים, אלא אך ורק באתרי פינוי מאושרים ומפוקחים על ידי המשרד לאיכות הסביבה. פינוי לאתרים לא מאושרים הוא פינוי בלתי חוקי בעליל, שעשוי להוביל לקנסות כבדים ולענישה לפי חוק. נגב אקולוגיה עובדים ביחד עם החוק ולא נגדו, ביחד עם הסביבה ולא תוך כדי פגיעה בה.

שירות איסוף קרטונים מכל חלקי הארץ

ארץ ישראל היא מדינה קטנה שבה ניתן להגיע מכל מקום לכל מקום בתוך שעות ספורות. לכן, אל תתנו למרחק להשפיע עליכם, אנחנו כאן, במרחק כמה שעות מכל מקום שאליו תכוונו אותנו. אנו נגיע אל המפעל שלכם, חנות המכולת, המרכז המסחרי או התעשייתי ונספק לכם את השירות האיכותי, האדיב והמקצועי ביותר. לרשותנו עומד צי משאיות המתאימות לכל סוגי הפסולת, אנו מבצעים איסוף קרטונים לשם מיחזור קרטון ביעילות בזכות ציוד מכני חדיש ומשוכלל ובזכות מערך מתוזמן היטב המפוקח על ידי קצין בטיחות איכותי ומקצועי.

אמינות ואיכות כחלק בלתי נפרד משירות המיחזור

לא רק המקצועיות היא זו שהופכת את העבודה לאיכותית ומוצלחת, מדובר גם בחוויית שירות. העבודה האיכותית שאנו מספקים, האמינות הגבוהה של חברת נגב אקולוגיה והמקצועיות הגבוהה שבה אנו מתפארים הן אלה שהופכות את חוויית השירות שלנו לחוויה מליגה אחרת.

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }