מיחזור פסולת ביתית

פתרונות סביבתיים וחוקיים של מיחזור פסולת ביתית 

מחפשים דרך יעילה, מקצועית וחוקית לשפר את תהליכי הטיפול והמיחזור של פסולת ביתית ברשות המקומית שלכם? ביישוב שלכם? בארגון או אפילו בבניין המשותף שלכם? חברת “נגב אקולוגיה” מתמחה במתן שירותי ייעוץ ותפעול לטיפול בפסולת ואנו מספקים פתרונות מותאמים אישית ומדויקים במיוחד. מיחזור פסולת ביתית הוא תחום בעל חשיבות עצומה לאיכות הסביבה, לחיסכון כלכלי ולהתנהלות אחראית הן ברמת הפרט והן ברמת המדינה והארגון, כאשר כיום ישנן טכנולוגיות מתקדמות המספקות פתרונות מעולים.

מצטרפים למהפכת המיחזור הביתי

משפחות רבות, מועצות מקומיות, עיריות וארגונים ממשלתיים ופרטיים הצטרפו בשנים האחרונות למהפכת מיחזור הפסולת הביתית, מי מטעמים של שמירה על הסביבה ושימוש מושכל יותר בחומרים ומי מטעמים של חיסכון כספי – הכול נכון ורלוונטי ומקדם אותנו אל עבר עתיד נקי ונכון יותר. ברשויות מקומיות רבות נכנסו לאורך השנים לפרויקטים מורכבים של הפרדה במקורבמטרה לקדם מיחזור פסולת ולהפחית את כמויות הפסולת המועברת להטמנה (כאשר להטמנה יש משמעות סביבתית לא פשוטה וכמובן עלות כלכלית גדלה והולכת!). לצד תהליכים אלו הרגולציה הממשלתית הופכת לקשוחה יותר לגבי דרישות טיפול בפסולת, יעדי מיחזור פסולת של רשויות ובעיקר של ארגונים מסחריים וכמו כן מתקיימת פעילות ענפה של עידוד הציבור להפריד אשפה ולהעביר כמה שיותר ממנה לפתרונות מיחזור.

עם חברת “נגב אקולוגיה” גם אתם יכולים להצטרף באופן היעיל והמקצועי ביותר למהפכת המיחזור הזו! אנו בונים יחד איתכם תוכנית עבודה מותאמת אישית ומדויקת של מהלכי ותהליכי מיחזור פסולת ביתית – משלבי ייעוץ מקצועי וייעודי, ועד לתכנון פרטני של מערך הטיפול בפסולת הביתית ויישום בשטח של תהליך הטיפול בפסולת והעברתה לפתרונות המיחזור המתאימים.

הערך המוסף של טיפול בפסולת ביתית עם נגב אקולוגיה

  • נגב אקולוגיה מפעילה בעצמה מגוון אתרים ייעודיים, מאושרים ומפוקחים של טיפול בפסולת – מפעל מיון דודאים.
  • החברה מפעילה ומנהלת מפעל תעשיות מיחזור המספק פתרונות מתקדמים ויעילים של מיחזור פסולת ביתית על סוגיה השונים.
  • נגב אקולוגיה מחזיקה ומתפעלת צי רחב של כלי רכב ואמצעי טיפול לטיפול וסילוק יעיל ביותר של הפסולת הביתית.
  • מספקים שירות מקצועי ומותאם אישית המספק לכם ראש שקט, ביטחון לגבי עמידה בדרישות החוק וכמובן חיסכון כלכלי רב בניהול מערך הפסולת והפחתת נפח ההטמנה.
  • כל פעילות “נגב אקולוגיה” מפוקחת ומאושרת על ידי גורמי האכיפה והרגולציה השונים ואתם מקבלים פיתרון חוקי באופן מלא – בלי קנסות והפתעות לא נעימות בהמשך הדרך

 

כשאתם מחפשים את הפתרון היעיל, המקצועי, המדויק והמשתלם ביותר של מערכי מיחזור פסולת ביתית, “נגב אקולוגיה” מציעה מטריית שירותים מקיפה שתספק לכם בדיוק את זה ואף יותר.

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement

array(0) { }